New Project - 2022-06-01T131239.898.jpg

 

Laboratorium przyszłości

Nowoczesne i w pełni interaktywne materiały edukacyjne zawierające interaktywne plansze i schematy poglądowe stworzone tak, aby umożliwić uczniom nabycie praktycznych umiejętności. W ramach serii dostępne są interaktywne instrukcje BHP, plansze, które nauczyciel może wykorzystać podczas nauczania kompetencji technicznych, a także interaktywne schematy poglądowe tłumaczące działanie maszyn i urządzeń. Programy zawierają zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. Z programami można pracować na praktycznie dowolnym urządzeniu multimedialnym – tablicy i monitorze interaktywnym, komputerze, laptopie czy smartfonie.

743151_Instrukcje BHP_Zestaw podstawowy.png

 

Laboratorium przyszłości. Instrukcje BHP w szkole i poza nią - zestaw podstawowy

Interaktywne plansze i schematy poglądowe zgodne z obowiązującą podstawą programową zajęć technicznych, stanowiące doskonałe uzupełnienie podręcznika przedmiotu TECHNIKA kl. 4-6 szkoły podstawowej.
W skład materiałów cyfrowych opracowanych w programie powinny wchodzić m.in.: zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. Programy przeznaczone na dowolne urządzenia, w tym tablice i monitory interaktywne.
W programie opracowano co najmniej 15 zagadnień z podstawy programowej przedmiotu "Technika", przykładowo:
- zasady ogólne, np. znaki bezpieczeństwa, środki ochrony osobistej, zagrożenia związane z eksploatacją urządzeń elektrycznych,
- specyficzne urządzenia: ostre narzędzia (np. nożyce do blachy, dłuto), gorące narzędzia (np. pistolet do klejenia, lutownica, żelazko), elektronarzędzia (np. wiertarka, wkrętarka, maszyna do szycia).
Poza zasobami multimedialnymi zestaw powinien zawierać, co najmniej: 
- 6 dużych, atrakcyjnych i bogatych w treści laminowanych plansz informacyjnych oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.
Bezterminowa licencja dołączona do programu powinna pozwalać na pracę na minimum 3 stanowiskach online + 6 offline.

15 zagadnień opracowanych w programie:
Jak bezpiecznie podnosić i transportować ciężkie przedmioty?
Jak bezpiecznie posługiwać się sprzętem do nagrywania dźwięków i filmów?
Znaki bezpieczeństwa
Etykiety ostrzegawcze
Wypadki przy pracy
Jak zachować się w przypadku zauważenia pożaru?
Zagrożenia związane z eksploatacją urządzeń elektrycznych
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Środki ochrony osobistej
Jak bezpiecznie posługiwać się elektronarzędziami?
Jak bezpiecznie posługiwać się ostrymi narzędziami?
Jak bezpiecznie posługiwać się narzędziami, które mogą być gorące?
Jak prawidłowo i bezpiecznie wbijać gwoździe i wkręcać wkręty?
Jak bezpiecznie posługiwać się maszyną do szycia?
Bezpieczna obsługa drukarki 3D

Cena: 999,90 zł
Indeks: 743151

743151_Instrukcje BHP_Zestaw podstawowy.png

 

Laboratorium przyszłości. Instrukcje BHP w szkole i poza nią

Interaktywne plansze i schematy poglądowe zgodne z obowiązującą podstawą programową zajęć technicznych, stanowiące doskonałe uzupełnienie podręcznika przedmiotu TECHNIKA kl. 4-6 szkoły podstawowej. 
W skład materiałów cyfrowych opracowanych w programie pownny wchodzić m.in.: zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. Programy przeznaczone na dowolne urządzenia, w tym tablice i monitory interaktywne.
W programie opracowano co najmniej 25 zagadnień z podstawy programowej przedmiotu "Technika", przykładowo:
- zasady ogólne, np. unikanie obrażeń, higiena pracy, pierwsza pomoc, przyczyny wypadków, zachowanie w razie wypadków,
- specyficzne urządzenia: ostre narzędzia (np. nożyce do blachy, dłuto), gorące narzędzia (np. pistolet do klejenia, lutownica, żelazko), elektronarzędzia (np. wiertarka, wkrętarka, maszyna do szycia),
- BHP w domu, np. korzystanie z komputera, internetu, ochrona danych.
Poza zasobami multimedialnymi zestaw powinien zawierać, co najmniej: 
- 12 dużych, atrakcyjnych i bogatych w treści laminowanych plansz informacyjnych oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.
Bezterminowa licencja dołączona do programu powinna pozwalać na pracę na minimum 3 stanowiskach online + 6 offline

25 zagadnień opracowanych w programie:
Ergonomiczne stanowisko pracy ucznia w domu
Jak bezpiecznie podnosić i transportować ciężkie przedmioty?
Jak bezpiecznie posługiwać się sprzętem do nagrywania dźwięków i filmów?
Znaki bezpieczeństwa
Etykiety ostrzegawcze
Wypadki przy pracy
Przyczyny pożarów
Co czym gasić?
Jak bezpiecznie pracować z układami elektronicznymi?
Jak zachować się w przypadku zauważenia pożaru?
Zagrożenia związane z eksploatacją urządzeń elektrycznych
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Środki ochrony osobistej
Jak bezpiecznie posługiwać się elektronarzędziami?
Jak bezpiecznie posługiwać się ostrymi narzędziami?
Jak bezpiecznie posługiwać się narzędziami, które mogą być gorące?
Jak prawidłowo i bezpiecznie wbijać gwoździe i wkręcać wkręty?
Jak bezpiecznie posługiwać się maszyną do szycia?
Zasady bezpieczeństwa podczas pracy w kuchni
Bezpieczna obsługa drukarki 3D
BHP w domu
Bezpieczne korzystanie ze sprzętu komputerowego
Zagrożenia związane z korzystaniem z internetu
Ochrona danych i tożsamości w internecie
Prawidłowe postępowanie z odpadami

Cena: 1 590,00 zł
Indeks: 743152

743155_Kompetencje techn._box2_visual.png

 

Kompetencje techniczne i praktyczne

Interaktywne plansze i schematy poglądowe zgodne z obowiązującą podstawą programową zajęć technicznych, stanowiące doskonałe uzupełnienie podręcznika przedmiotu TECHNIKA kl. 4-6 szkoły podstawowej.
W skład materiałów cyfrowych opracowanych w programie powinny wchodzić m.in.: zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. Programy przeznaczone na dowolne urządzenia, w tym tablice i monitory interaktywne.
W programie opracowano co najmniej 40 zagadnień z podstawy programowej przedmiotu "Technika", przykładowo:
- rysunek techniczny, 
- rodzaje materiałów, ich zastosowanie i obróbka,
- posługiwanie się narzędziami (np. wiertarką, piłą, młotkiem),
- oznaczenia, symbole, np. na schematach elektrycznych, metkach odzieżowych,
- zasady ruchu drogowego oraz praktyczne informacje na temat konserwacji i naprawy roweru,
- zadania praktyczne (np. zbudowanie spadochronu, latawca czy mechanicznej dłoni),
- zdrowe odżywianie..
Poza zasobami multimedialnymi zestaw powinien zawierać, co najmniej: 
- 12 dużych, atrakcyjnych i bogatych w treści laminowanych plansz informacyjnych oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.
Bezterminowa licencja dołączona do programu powinna pozwalać na pracę na minimum 3 stanowiskach online + 6 offline.

43 zagadnienia opracowane w programie:

Rysunek techniczny – rzut prostokątny
Rysunek techniczny – rzut aksonometryczny
Rysunek techniczny – podstawowe zasady
Rodzaje obróbki materiałów
Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – drewno
Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – metale
Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – tworzywa sztuczne
Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – włókna
Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – papier
Mierzenie i odmierzanie
Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wiercenie otworów
Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wkręcanie i wykręcanie wkrętów
Klejenie na gorąco
Wykonanie prostego przedmiotu z papieru
Oznaczenia na metkach odzieżowych
Symbole stosowane w schematach elektrycznych i elektronicznych
Najprostszy obwód elektryczny
Obwody elektryczne – połączenie szeregowe i równoległe
Pomiary elektryczne przy użyciu miernika uniwersalnego
Budowa roweru
Znaki i sygnały drogowe
Znaki i sygnały drogowe – znaki pionowe
Znaki i sygnały drogowe – znaki poziome
Sprawdzenie stanu technicznego roweru przed jazdą
Rozwiązywanie problemów w trakcie eksploatacji roweru
Jak zbudować makietę skrzyżowania ulic?
Jak zbudować model świetlnego sygnalizatora ulicznego?
Węzły
Ściegi ręczne
Jak zawiesić obraz na ścianie?
Jak zbudować model samolotu z kartonu?
Jak zbudować układ do sygnalizacji alfabetem Morse’a?
Jak zbudować latawiec?
Jak zrobić pojemnik na długopisy z odpadów?
Jak zrobić marionetkę?
Jak zrobić model spadochronu?
Jak zrobić pokrowiec na telefon?
Przydatne triki dla majsterkowicza
Urządzenia pomiarowe w domu
Zdrowe żywienie
Metody obróbki i konserwacji żywności
Jak zbudować wagę?
Jak zbudować “mechaniczną dłoń”

Cena: 1 590,00 zł
Indeks: 743155

743153_Schematy działania_box1_visual.png

 

Maszyny wokół nas-schematy działania

Interaktywne plansze i schematy poglądowe zgodne z obowiązującą podstawą programową zajęć technicznych, stanowiące doskonałe uzupełnienie podręcznika przedmiotu TECHNIKA kl. 4-6 szkoły podstawowej. 
W skład materiałów cyfrowych opracowanych w programie powinny wchodzić m.in.: zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. 
Programy przeznaczone na dowolne urządzenia, w tym tablice i monitory interaktywne.
W programie opracowano co najmniej 20 zagadnień z podstawy programowej przedmiotu "Technika", przykładowo:
- działanie mediów w naszym domu (np. co się dzieje ze ściekami, skąd się bierze woda w kranie lub prąd w gniazdku),
- jak działają popularne urządzenia (np. odkurzacz, pralka, lodówka), a także bardziej zaawansowane maszyny (np. drukarka 3D, mikroskop optyczny),
- jak działają otaczające nas maszyny (np. pojazdy latające, samochody).
Poza zasobami multimedialnymi zestaw powinien zawierać, co najmniej: 
- 12 dużych, atrakcyjnych i bogatych w treści laminowanych plansz informacyjnych oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.
Bezterminowa licencja dołączona do programu powinna pozwalać na pracę na minimum 3 stanowiskach online + 6 offline.

20 zagadnień opracowanych w programie:

Oświetlenie domów wczoraj i dziś
Co napędza nasze pojazdy?
Skąd się bierze woda w kranie?
Skąd się bierze prąd w gniazdku?
Co się dzieje ze ściekami?
Jak działa odkurzacz?
Jak działa pralka?
Jak działa lodówka?
Na czym gotujemy w kuchni?
Instalacja elektryczna w domu
Jak czerpiemy energię ze źródeł odnawialnych?
Jak i z czego powstaje dom?
Latające maszyny
Proste maszyny, których używamy na co dzień
Recykling
Jak działa telefonia komórkowa?
Jak działają mechanizmy w samochodzie?
Jak działa drukarka 3D?
Jak działa sprzęt audiofoniczny?
Jak działa mikroskop optyczny?
 

Cena: 1 590,00 zł
Indeks: 743153

743154.jpg

 

TECHNIKA. Pakiet 3 programów

PAKIET 3 PROGRAMÓW:
- Instrukcje BHP w szkole i poza nią
- Kompetencje techniczne i praktyczne
- Maszyny wokół nas- schematy działania

zawierających interaktywne plansze i schematy poglądowe zgodne z obowiązującą podstawą programową zajęć technicznych, stanowiących doskonałe uzupełnienie podręcznika przedmiotu TECHNIKA kl. 4-6 szkoły podstawowej.
W skład materiałów cyfrowych opracowanych w programach powinny wchodzić m.in.: zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. 
Programy przeznaczone na dowolne urządzenia, w tym tablice i monitory interaktywne.
W programach wchodzących w skład pakietu opracowano łącznie co najmniej 85 zagadnień z podstawy programowej przedmiotu "Technika", przykładowo:
Poza zasobami multimedialnymi zestaw powinien zawierać, co najmniej: 
- 36 dużych, atrakcyjnych i bogatych w treści laminowanych plansz informacyjnych oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.
Bezterminowe licencje dołączone do pakietu programów powinny pozwalać na pracę na minimum 3 stanowiskach online + 6 offline w przypadku każdego programu.

Cena: 3 990,00 zł
Indeks: 743154