PROGRAMY EDUKACYJNE

Logo_mozaBook_05.png

 

Mozabook

mozaBook to oprogramowanie prezentacyjne do pracy w klasie, zaprojektowane na tablice interaktywne. Nauczyciele i uczniowie mogą tworzyć swe prezentacje i wzbogacać je dostępnymi w mediatece interaktywnymi plikami 3D, filmami edukacyjnymi, zdjęciami czy gotowymi zadaniami lub własnymi plikami. mozaBook to bogactwo zasobów nauczania, takich jak tematyczne aplikacje, gry i modele 3D, obejmujące wszystkie przedmioty od zerówki po klasy maturalne, przykuwające uwagę uczniów i ułatwiające zrozumienie treści nauczania.

New Project - 2022-05-31T091421.721.jpg

 

Corinth 3D

Corinth 3D to aplikacja zawierająca bibliotekę w formie modeli 3D, zdjęć zoom i wideo. Aplikacja ma zastosowanie w szkołach podstawowych i średnich różnego typu, zawiera pomoce dydaktyczne do przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Corinth 3D jest świetnym wsparciem dla nauczyciela przy przygotowywaniu zajęć, prowadzeniu atrakcyjnej dla ucznia lekcji oraz opracowywaniu sprawdzianów, kartkówek. Treści dostępne po polsku, angielsku, ukraińsku i wielu innych językach. Dodatkowo zawiera modele kompatybilne z dowolną drukarką 3D.

mpp_logo.png

 

Multimedialne Pracownie Przedmiotowe

Zgodne z podstawą programową zasoby edukacyjne w postaci pełnych multimedialnych lekcji, interaktywnych ćwiczeń i testów, symulacji, animacji, filmów, gier edukacyjnych, obiektów 3D oraz plansz przeznaczonych dla 3 nauczycieli do pracy z tablicą/monitorem interaktywnym.

ipp.jpg

 

Interaktywne Plansze Przyrodnicze

Multimedialne zasoby w postaci pojedynczych plansz i symulacji oraz innych pomocnych treści przygotowane do pracy na tablicach i monitorach interaktywnych oraz do wykorzystania przez nauczyciela w trakcie zajęć dydaktycznych. Materiały przeznaczone do pracy w grupie, pozwalające uczniom na wspólne analizowanie tematu.

New Project - 2022-06-01T131239.898.jpg

 

Laboratorium przyszłości

Nowoczesne i w pełni interaktywne materiały edukacyjne zawierające interaktywne plansze i schematy poglądowe stworzone tak, aby umożliwić uczniom nabycie praktycznych umiejętności. W ramach serii dostępne są interaktywne instrukcje BHP, plansze, które nauczyciel może wykorzystać podczas nauczania kompetencji technicznych, a także interaktywne schematy poglądowe tłumaczące działanie maszyn i urządzeń. Programy zawierają zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę. Z programami można pracować na praktycznie dowolnym urządzeniu multimedialnym – tablicy i monitorze interaktywnym, komputerze, laptopie czy smartfonie.

www_banner.png

 

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze

Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze (WLP) to kompleksowe materiały interaktywne do nauki
na etapie szkoły ponadpodstawowej.
Zawartość pudełka każdego programu:
• 25 zagadnień z podstawy programowej,
• zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego
z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego),
• atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.:
- flmy,
- animacje,
- wirtualne wycieczki,
- zdjęcia makro,
- symulacje 2D i 3D
- dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki z wykorzystaniem wirtualnej (VR)
oraz rozszerzonej rzeczywistości (AR).
Każdy zestaw umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych.
Licencja bezterminowa. Program dla 3 nauczycieli i 90 uczniów (praca online + offine).

Pakiet SL.PNG

 

Science-Lab

Science-Lab. Fascynująca anatomia człowieka to czteroczęściowy, multimedialny produkt edukacyjny, którego celem jest wspomaganie nauki przedmiotów przyrodniczych w klasach 4-8 szkoły podstawowej oraz na wyższym etapie edukacyjnym. Program zawiera pakiet plansz edukacyjnych, dzięki którym nauczyciel w szczegółowy sposób omówi budowę i funkcjonowanie poszczególnych narządów, a także filmy i symulacje do wykorzystania w szkole lub w domu. Całość przygotowanych materiałów pozwala na realizowanie założeń podstawy programowej oraz wprowadzenie elementów rozszerzonych dla chętnych, ambitnych uczniów lub dla klas wyższych. Do wszystkich materiałów w programie multimedialnym został nagrany profesjonalny lektor. Ponadto przy elementach opisowych istnieje możliwość zmiany wielkości czcionki, co pozwala na wykorzystanie produktu podczas pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPE).

logo_MP_PL.png

 

Metoda projektu

Program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej - w tym do pracy z tablicą interaktywną. Zawiera opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy. Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej. Konstrukcja programu uwzględnia pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę. 

logo-matematyka-bez-reszty.jpg

 

Matematyka bez reszty

Matematyka bez reszty to multimedialny produkt edukacyjny dla szkół podstawowych, przeznaczony do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w edukacji wczesnoszkolnej. Zawiera pakiet ćwiczeń, interakcji, zabaw, gier oraz filmy do szybkiego i efektywnego wykorzystania podczas zajęć szkolnych. Program obejmuje trzy części, odpowiadające zakresem tematycznym klasom 1-3 – całość jest dostosowana do podstawy programowej i umożliwia pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 

Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe. Ponadto nauczyciel swobodnie może zmienić język – tak, aby przejść przez dane zadanie po angielsku i powrócić do wersji polskiej. Całość zaprojektowana jest w taki sposób, aby wszystkie elementy aktywne były w zasięgu ręki dziecka – co jest szczególnie ważne w pracy przy tablicy interaktywnej. Nauczyciel ma wiele możliwości pracy z programem. Inspiracje może znaleźć w dołączonych do produktów przewodnikach i scenariuszach zabaw i zajęć. 

mtalent_logo.PNG

 

MTalent

Produkty z serii mTalent mają 3 główne cele:
1. Wspomagać indywidualizację pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
2. Atrakcyjnie i mądrze wspomagać profilaktykę, diagnozę, terapię w wielu obszarach 
3. Kształtować umiejętności kluczowe

 

Eduterapeutica

Ei System to wydawnictwo oświatowe istniejące na polskim rynku edukacyjnym od 13 lat. Kompleksowo wspierają terapię wszystkich uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, tworząc multimedialne pomoce dydaktyczne z serii EDUTERAPEUTICA.


Poznaj całą ofertę wyposażenia placówek edukacyjnych