Kolorowy start. Czterolatek.
Pakiet dla dziecka
800330
-
Wydawca:MAC/JUKA
-
Autor:Wiesława Żaba-Żabińska
-
Cykl:Kolorowy start
-
Poziom:Wychowanie przedszkolne / Czterolatki, Wychowanie przedszkolne
- Opis
Kolorowy start. Czterolatek. Pakiet dla dziecka.
Drugi poziom cyklu, powiązany tematycznie z poziomem przeznaczonym dla trzylatków oraz pięcio- i sześciolatków. Bohaterami pakietu jest znana z cyklu dla trzylatków dziewczynka Lena, jej psotny jamniczek Laluś i rudowłosy kolega Mikołaj. Bohaterowie cyklu rosną wraz z dziećmi i na jego drugim poziomie mają cztery lata.
Zawartość pakietu dla dziecka
Karty pracy
Karty pracy składają się z dwóch części, z których każda liczy 64 strony. Publikacje pomagają kształtować, ale również rozwijać różne umiejętności i postawy w ciekawy i atrakcyjny dla dziecka sposób. Przedszkolaki nabywają nowe umiejętności systematycznie, metodami zgodnymi z aktualną wiedzą z zakresu psychologii i pedagogiki.
Książka
Publikacja zawiera pięknie ilustrowane ćwiczenia rozmieszczone na 64 stronach.
Dzieci nie pracują na niej graficznie. Książka służy do wspólnego działania opartego na rozmowie, wyjaśnieniu, rozwiązywaniu, wykonywaniu ćwiczeń słuchowych, liczeniu itd. Pozwala to kształcić u przedszkolaków umiejętność współpracy w grupie i wpływa na rozwój edukacji społecznej.
Wyprawka plastyczna w teczce
Wyprawka plastyczna zawiera 27 propozycji prac plastycznych, rysunki do kolorowania i historyjki. Prace plastyczne umożliwiają wycinanie, zginanie papieru, sklejanie, ozdabianie bibułą, watą oraz ulubionymi przez dzieci naklejkami. Korzystając z Wyprawki, czterolatki rozwijają sprawność manualną, która jest niezwykle istotna przy nauce pisania. Prace dobrane są tak, aby wykonywanie ich sprawiało dzieciom jak najwięcej przyjemności.
Karty pracy
Karty pracy składają się z dwóch części, z których każda liczy 64 strony. Publikacje pomagają kształtować, ale również rozwijać różne umiejętności i postawy w ciekawy i atrakcyjny dla dziecka sposób. Przedszkolaki nabywają nowe umiejętności systematycznie, metodami zgodnymi z aktualną wiedzą z zakresu psychologii i pedagogiki.